Bryt och könsceller

2010-12-16

Så mycket att plugga. Så lite tid. Så mycket ååhngest.




Det är lätt att få ett bryt eller två. Till och med roboten William har svår ångest.



But I shall overcome


 


 

 

Tack, snälla, rara Hanna för att du virkade och skickade könsceller till mig.


 

Äggcellen ser på mig med blida ögon nu. Antagligen för att jag skonar henne från att behöva eh, dela på sig.

 

 


Det kan man åstadkomma genom att hålla den andra sortens könsceller långt bort.


Men förihlvte, ta dig smman.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! åh jag veeet hur det äääär!!

jag brukar tänka. GÖR DET BARA. sätt dig ner och gör det bara. just do it. när man väl sitter och pluggar brukar det ge md sig lite!



det var tråkigt att höra om din pappa:( det måste vara oerhört jobbigt för er...hoppas att han blir bättre snart!



ja, fyra år går fooort!:D ha en härlig lördag!

2010-12-18 @ 09:06:17
URL: http://hemmahoshargitai.blogg.se/
Postat av: Eliz

Jag gjorde det! Jag bara GJORDE det, hehe. Och jag hade tentan imorse och det kändes JÄTTEBRA. Det är en sån lättnad! Nu är det bara att vänta på att den blir rättad.



Tack ska du ha, det är jättetungt men det måste bli bättre någongång.



Igår var det 10 månader för Magda och jag, fast det känns som 10 år .. 10 bra år :P

2010-12-18 @ 11:30:06
URL: http://greenstuffonyourfloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0