Ansiktslyft och ugglor

Tyckte den här prylen behövde ett litet ansiktslyft igen. Jag är ganska nöjd för att vara amatör och ganska dålig på det här.

Småtittade på den där tecknade filmen om ugglor. Vad hette den? The Guardians?
Jag vet inte, jag gillade den inte alls... varför gör man krigsfilmer till barn? Det var dock fint med alla tokigt gulliga ugglor. Hoho!

Bettan gjorde klart min uggla här om sistens. Så här snajsigt blev det





Haha min arm ser jättefet ut. Den ska bli biffig snart. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är tillbaka!! vad glad jag blir!

väldigt tråkigt att höra om din pappa:( hoppas han blir bättre snart..får man fråga om vad det är som har hänt?



jag vet hur det är med pluggångesten och livsångesten..men det är bara att ta en dag i taget och försöka andas.

2010-12-14 @ 09:32:03
URL: http://hemmahoshargitai.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja!och så fin blogg med! jag behöver verkligen göra nått åt min med men jag kan inte ens ändra bakgrund..fick hjälp sist.

oj nu gråter bebis, raus!

2010-12-14 @ 09:33:22
URL: http://hemmahoshargitai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0