Harry Potter på talbok

2010-10-08

E

Vanliga böcker i all ära, men periodvis är jag rastlös och går hellre omkring och gör saker än att sitta still med en bok. Ljudböcker har sällan varit min grej dock, jag brukar störa mig enormt på uppläsarrösten men M tankade hem samtliga Harry Potter-talböckerna med fantastiske britten Jim Dale som uppläsare. Tre dagar senare har vi hunnit fram till Fångaren från Azkaban.

Det var väldigt längesedan jag läste de första böckerna och det är fantastiskt mysigt och lite nostalgiskt att "läsa" dem igen på nytt, en efter en...


 

J. K Rowling i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!



Jag lovar att jag ska blogga mycket om hela grejen! Har ni funderat på att börja eller?

Vi har tänkt att gifta oss, men saken är lite jobbig där. Vi har många som tjatar och vill komma på bröllopet men jag är så mesig och vill inte ha mycket folk, kommer bli såå nervös då!

Men men vi får se.

Kommer absolut att följa din blogg!

Ha en fin helg!

2010-10-09 @ 08:29:10
URL: http://lillamumintrollet.blogg.se/
Postat av: Dina

Åh, böckerna är helt fantastiska. Jag satt och grät mig igenom den sista (separationsångest). Har hört Jim Dales uppläsning också, och han är jättebra med dialekterna:) Kommer ni hinna klämma alla innan filmen kommer ut?;)

2010-10-10 @ 13:44:02
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
Postat av: Dina

sv: Åh, tack så jättejättemycket!



Men joo det måste du ju göra. På min front är det inga problem alls med separationsångesten. Jag läser om böckerna någon gång om året eller så (nörd) och tar alltid med mig minst en när jag åker på semester (dubbelnörd). Läs de sista på engelska, om du inte gör det nu, jag lovar att upplevelsen är helt annorlunda!

2010-10-11 @ 22:49:53
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0