First time vegan

2010-07-15

E

Det är min andra dag som en nyfrälst vegan. Tidigare var jag en dålig vegetarian som åt fisk, skaldjur, ägg och mjölk. Hur som helst är det slut med det nu för att min underbara flickvän har hooked me up. Hon var vegan rätt länge innan hon blev en dålig vegetarian som jag men tillsammans ska vi bli benhårda (åtminstone hon) veganer.





Dagens frukost
Smoothies

Min smoothie bestod av:
Tre nektariner
En handfull bigaråer
En banan
Apelsinjuice

M's smoothie:
Tre nektariner
En banan
Havregrynsflingor
Apelsinjuice


(Smoothien på bilden är inte någon utav de smoothies vi gjorde idag, men smoothien med bigaråer såg ungefär ut såhär, fast med mera rött bärskal).

Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas det går bra med livet som vegan, lycka till! :) Själv skulle jag inte palla vara utan köttet :)

2010-07-16 @ 14:56:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0